woensdag 10 oktober 2007

MIJN EIGEN ERVARING

Mijn eigen ervaring met het Detox Voetenbad.

Wanneer neem ik een detox voetenbad?Ik neem zo ongeveer eens in de drie weken een detox voetenbad. Als ik mijn haren geverfd heb, neem ik een extra voetenbad, omdat de verf in de meeste haarkleuringen erg giftig is. Ik ben niet vaak verkouden, maar als ik verkouden ben, neem ik soms een detox voetenbad. En soms als ik toch weer gestresst ben, neem ik een detox voetenbad. Bij mij werkt het detox voetenbad het allerbeste tegen stress. Na het voetenbad ga ik meestal in mijn hangmat liggen en laat ik de wereld aan me voorbij gaan.

De kleur van het water.

Ik heb geprobeerd hoe vies het bad is als er geen voeten in zitten. Het bad is dan licht oranje , met een klein beetje bubbels. De kleur van het water als ik in het voetenbad zit is niet altijd hetzelfde. Het water is meestal bruin, maar niet heel erg donkerbruin.Ik heb pas een sapvastenkuur van 5 dagen gedaan. Aan het begin van de sapvastenkuur heb ik een detox voetenbad genomen. De kleur was normaal bruin.Na afloop van de vijf vastendagen, nadat ik alweer iets gegeten had, nam ik weer een detox voetenbad. Ik deed het met een vrijwel nieuwe spoel; hij was slechts één keer gebruikt. Ik heb bij mezelf nog nooit zo’n lichte kleur van het voetenbadwater gezien. Ik heb ooit een keer die kleur gezien bij een man die een lage tijd op wortelsap geleefd had. En een keer heb ik bij een meisje van een jaar of tien zo’n lichte kleur van het voetenbadwater gezien.

Nieuwe ervaring

Ik hoorde afgelopen week van een vriendin dat ze veel baat bij het detox voetenbad had bij een blaasontsteking. De blaasontsteking was heel draaglijk geworden in de tijd waarin ze wachtte op haar homeopathische geneesmiddelmiddel.

Geen opmerkingen: