dinsdag 23 oktober 2007

Nieuwsbrief van Liefya

Nieuwsbrief van Liefya
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden: tot mijn schrik is er een foutje in het sjabloon van mijn facturen geslopen.
Op veel verzonden facturen staan verkeerde telefoonnummers vermeld. De goede nummers zijn:
020 3209139
06 45190309
Bovendien kun je vanaf heden voor vragen over het detox voetenbad en voor bestellingen ook terecht bij Jan Blom:
06 45378677.
Misschien is het een idee om deze gegevens bij je facturen te bewaren, zodat je een volgende keer niet misgrijpt.
Verder is er alleen maar goed nieuws te melden.
1. VERNIEUWDE WEBSITE
Neem een kijkje op de vernieuwde website: informatiepagina voor detox voetenbaden www.detox-voetenbad.nl, met nieuwe wetenschappelijke informatie over het detox voetenbad. Er staat ook een link op naar de Amerikaanse instructievideo van AquaDetox™, tot dusver het beste materiaal over Detox Voetenbaden op het internet.
Er is een pagina met informatie over de nieuw te starten detox cursus.
Een nieuwtje:
De spoel van het detox voetenbad is nu los verkrijgbaar
(dus zonder zakken en zout) voor: € 48,-.
Ook mijn website www.liefya.nl is verbeterd en vooral heel mooi geworden.
2. ERVARINGEN
Af en toe krijg ik positieve ervaringen over het detox voetenbad te horen. Ik wil vragen om positieve ervaringen naar mij toe te sturen, zodat ik ze op Internet kan plaatsen. Ook minder positieve of ronduit slecht ervaringen wil ik graag horen. Misschien kan ik daar dan weer andere mensen mee van dienst zijn. In dit kader wil ik wijzen op de uitzending van Tros Radar morgenavond (ma 22 oktober, Ned. 1 20.30) Ik heb gehoord dat het gaat over klachten met het detox voetenbad. Meer specifiek waarschijnlijk over een beunhaas(?!) die nep detox voetenbaden verkocht heeft.
3. DETOX PARTY
Ik wil wijzen op de mogelijkheid om een detox party te geven. Dit is een avond bij jou thuis om het detox voetenbad te promoten. Liefya zorgt voor 3 tot 5 detox voetenbaden. Elke gast kan een gratis detox voetenbad uitproberen. De organisatie ligt verder in je eigen handen. Voor elk Bio Energiser Detox Voetenbad dat je op zo’n party verkoopt, ontvang je € 100 provisie.
4. VERMELDING OP WEBSITE
Op het ogenblik zijn we bezig om alle therapeuten die een Bio Energiser Detox Voetenbad bij Liefya hebben gekocht te vermelden op de website www.detox-voetenbad.nl , met als extraatje ook vermelding op de kaart via Google maps, zodat eventuele klanten met een muisklik de dichtstbijzijnde behandelaar kunnen vinden.
Als je die vermelding gewijzigd of verwijderd wilt hebben, stuur dan even een mailtje met de eventuele correcties. Ook voor een nieuwe vermelding op de lijst kun je terecht bij liefya@gmail.com
De bedoeling is dat de lijst op zondag 22 oktober op de site gepubliceerd staat.
5. ZELF BIO ENERGISER DETOX VOETENBAD VERKOPEN
Als je klanten of vrienden hebt die zelf de Bio Energiser zouden willen aanschaffen, kunt je contact opnemen met bovengenoemde telefoonnummers. Daar is een bedrag van
€ 75,- per verkochte Bio Energiser Elektro Detox mee te verdienen..
6. ANDERE ELEKTRO DETOX SYSTEMEN
Zoals je op www.detox-voetenbad.nl kan lezen, levert Liefya ook andere Elektro Detox systemen. Hoewel ze de Bio Energiser het beste betaalbare product vindt, biedt ze nu ook de andere systemen aan voor hen die vooral ook een zeer professionele uitstraling willen bieden.
7. WEBLOG
Nieuwe ontwikkelingen zijn altijd op bovengenoemde website te vinden.
Voor extra artikeltjes kun je terecht op www.bio-energiser.blogspot.com
LIEFYA
Annelies Hilgers Jan Blom
020 3209139 Webmaster en technisch adviseur
06 45190309 06 45378677
Zoutkeetsgracht 95
1013 LC Amsterdam
info@liefya.nl

Geen opmerkingen: